Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Druten, Nederland van Sander Cobussen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Druten, Nederland van Sander Cobussen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sander

21 Januari 2015 | Nederland, Druten

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ga ik het niet eens volhouden om dit bij te houden, maar ik ga er toch voor!

Alle voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang, en het grootste deel van de bueaucratische rompslomp is geregeld, wat een ellende. Met nog anderhalve week op Nederlandse bodem is het aftellen in volle gang. Alles nog één keertje doen, de laatste schooldag, de laatste werkdag, de laatste dag in mijn kamer, en nog even met iedereen een biertje drinken.

Zondag 1 februari is het dan zover, om 22:00 uur zal de Boeing 777 van Emirates vertrekken naar Dubai, eenmaal in Dubai aangekomen, ja de volgende dag vruug in d'n ochtend, kan ik mij drie uur lang op het vliegveld vermaken. Na deze drie hopelijk indukwekkende uren, zal ik plaats gaan nemen in een Airbus A380, toch wel de kist waar ik eens mee wilde vliegen. Van Dubai zal ik een flinke vlucht van 14 uur gaan maken naar Brisbane, Australië, waar het toestel zal landen voor onder andere een tankbeurt. Na deze korte stop zal het toestel dan door vliegen naar de eindbestemming, Auckland. Wanneer ik aankom is het inmiddels 3 februari, 14:30 NZDT.

De eerste dagen zal ik samen met mede studenten in een hostel verblijven en op zoek gaan naar een geschikte woning om een half jaar te verblijven, en om wat bank en belasting zaken te regelen. Gedurende de eerste dagen zal ik ook een bezoek brengen aan het hotel waar ik zal gaan werken, Hilton Auckland, gelegen in het business district van de dichtstbevolkte stad van Nieuw Zeeland.

Mijn stage zal bestaan uit 3 onbetaalde dagen in HR en 2 betaalde dagen in F&B. Mijn takenpakket is vrij gevarieerd en zal gedurende mijn stage ook wel uitgebreider worden afhankelijk van mijn ontwikkeling.

Verder weet ik niet zo goed wat ik nu allemaal kan vertellen, de rest komt vanzelf wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

ik ga dit eens proberen

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3466

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 05 Augustus 2015

Stage in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: